Spårvägen badminton

Spårvägens sociala fond

Spårvägen badminton ska vara öppet för alla oavsett socioekonomisk tillhörighet. Av det
skälet har Spårvägen badminton inrättat Spårvägens sociala fond.

Den övergripande målsättningen med den sociala fonden är att kapa de ekonomiska trösklarna för att fler ska kunna spela badminton hos Spårvägen och därmed bredda rekryteringsbasen för deltagande i Spårvägens badmintonverksamhet.

Spårvägens sociala fond finns till för att vid behov ekonomiskt kunna hjälpa enskilda
medlemmar att vara aktiva i föreningen. Den sociala fonden kan exempelvis stödja
medlemsavgift/träningsavgift, tävlingsdeltagande, lägerdeltagande och visst material. Ingen ska behöva lämna Spårvägen av ekonomiska skäl.

Swish till Spårvägen

Lämna gärna ett bidrag till Spårvägens sociala fond genom att swisha till: 1230779546. Alla bidrag mottages tacksamt!

Spelar du i Spårvägen – eller avser du att börja – och behöver ekonomiskt stöd för att kunna göra det? Kontakta Jens Holm, sammankallande i Spårvägens sociala fonds arbetsgrupp: jensholm13@gmail.com tel 0708-250 889.

Publicerad: 2023-05-30

Senast uppdaterad: 2024-03-17