Spårvägen badminton

Engagera dig

I en förening är alla ideella insatser guld värda, stort som smått behövas och det är tillsammans som vi medlemmar skapar den förening som vi vill ha.

Spårvägen har en stor verksamhet och all hjälp är välkommen. Varje år arrangerar vi både klubbtävlingar och större nationella tävlingar då det kommer spelare från hela Sverige för att delta. Då kan du vara med och bidra som exempelvis linjedomare, matchutrop eller ställa i ordning inför tävlingen. Håll gärna utskick efter när nästa tävling är så att du kan vara med och bidra.

Vill du vara med i en kommitté?

I föreningen finns ett antal kommittéer som bland annat arbetar med våra egna arrangemang, klubbresor, kommunikation och marknadsfrågor. Om du är intresserad av det är du varmt välkommen att höra av dig till kansli@sparvagenbadminton.com.

Är du nästa tränare?

I ett långsiktigt perspektiv behöver vi bli fler tränare i Spårvägen. Om du är intresserad kontakta chefstränare Thomas Csiffary med information om dig själv och din erfarenhet.

Mejl: thomas@sparvagenbadminton.com

Publicerad: 2022-12-13